Les experiències clau d`aprenentatge

Valdés, A., Coll, C. y Falsafi, F. (2016). Experiencias transformadoras que nos confieren identidad como aprendices: las experiencias clave de aprendizaje. Perfiles Educativos, 153, 168-184.


Les experiències transformadores són experiències subjectives d'alt impacte emocional que obren noves possibilitats de significació i posicionament per a les persones. La investigació de la seva influència sobre l'aprenentatge i la seva vinculació amb el camp educatiu ha estat molt escassa. Aquest article analitza la relació entre aquestes experiències i la construcció d'identitat d'aprenent i proposa el concepte d'experiència clau d'aprenentatge.
  • Entrevista al Dr. César Coll al BUTLLETÍ D'EDUCAWEB Aprenem millor allò que ens interessa i al que podem donar un valor i un sentit personal
  • L'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) acredita el Màster Interuniversitari de Psicologia de l'Educación -MIPE- amb menció d'excel·lència
  • La revista RED ha publicado el número 50 como una edición especial conmemorativa de los quince años de existencia de la revista. El número incluye una selección de 15 artículos publicados durante estos años entre los que hay dos de miembros de GRINTIE