Patrons d`interacció en els processos de reflexió conjunta

Encara que els resultats d’algunes recerques indiquen que la reflexió conjunta pot millorar la reflexió dels estudiants de formació del professorat, no està clar com la interacció entre aquests estudiants durant el procés de reflexió conjunta ajuda a que això passi. L'objectiu d'aquest article és explorar com l'organització de l'activitat conjunta en els processos de reflexió conjunta contribueix a la reflexió dels alumnes. Per a això, s'identifiquen patrons de reflexió conjunta (considerant a tots els participants més que a les diades tutor-alumne) i es discuteix el paper funcional d'aquests patrons dins dels processos de reflexió i internalització dels estudiants.

  • Entrevista al Dr. César Coll al BUTLLETÍ D'EDUCAWEB Aprenem millor allò que ens interessa i al que podem donar un valor i un sentit personal
  • L'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) acredita el Màster Interuniversitari de Psicologia de l'Educación -MIPE- amb menció d'excel·lència
  • La revista RED ha publicado el número 50 como una edición especial conmemorativa de los quince años de existencia de la revista. El número incluye una selección de 15 artículos publicados durante estos años entre los que hay dos de miembros de GRINTIE