Resultats del projecte BLE

En les Jornades sobre Aprenentatge i educació escolar en el segle XXI: la connexió entre experiències d'aprenentatge dins i fora de l'escola , el Dr. César Coll va presentar els resultats de la primera i la segona fase dels projectes BLE_STEM i BLE_LI.

Aquests resultats corresponen a les dades recopilades a partir dels grups focals i dels qüestionaris en línia aplicats a diferents centres educatius de Catalunya. Les dades aporten informació relativa a les experiències d'aprenentatge de 1406 nens i joves de 10, 13 i 16 anys de 24 centres diferents així com els seus interessos i actituds davant la ciència i la tecnologia.

  • Entrevista al Dr. César Coll al BUTLLETÍ D'EDUCAWEB Aprenem millor allò que ens interessa i al que podem donar un valor i un sentit personal
  • L'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) acredita el Màster Interuniversitari de Psicologia de l'Educación -MIPE- amb menció d'excel·lència
  • La revista RED ha publicado el número 50 como una edición especial conmemorativa de los quince años de existencia de la revista. El número incluye una selección de 15 artículos publicados durante estos años entre los que hay dos de miembros de GRINTIE